söndag 27 februari 2011

Söndag

Jag och Séverine har varit på bio och sett Largo Winch 2, den var väl inte fantastisk men jag förstod mycket mer än jag trodde jag skulle göra (jajjemen, det var den dubbade, franska versionen) och sånt är ju alltid trevligt.
Annars har jag följt mina vanliga söndagsrutiner, det vill säga gå upp när klockan ringer (för en gångs skull, ironiskt att det ska vara just på en söndag), åka in till stan och dela ut flyers i två timmar, åka hem och lägga mig i ett varmt bad för att tina upp diverse halvfrusna kroppsdelar (det är ju underbart att det ska vara den kallaste februarimånaden på flera år just när jag har bestämt mig för att bo här och att det ska blåsa rätt igenom fleecetröjan), laga (läs: tina) mat, ha avsikten att ta igen lite av veckans försummande pluggande men slösurfat istället för att till sist vänta på att tiden ska gå så att senaste avsnittet av Solsidan läggs ut på Tv4Play. En toppendag, helt enkelt.

Och just det - 6 veckor. 1 1/2 månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar