tisdag 22 februari 2011

Som ett brev på posten


Idag fick jag paket hemifrån och det kändes lite som julafton. Inuti fanns:


- mina älskade, låga Converse som ska få ha årspremiär på Lyons gator

- mitt blondspray, så att jag ska se lite mer svensk ut

- Helosansalva för mina stackars händer, det är inte nådigt att vara släggkastare

- underbara, intelligensbefriande tidningen SOLO, med rubriker som "Så får du drömkroppen" och " Den nya, sexiga makeupen alla vill ha"

- ett usb-minne med filmer utvalda av min käre bror
- en pocketbok på.... (trumvirvel) engelska!


Plus en rulle idrottstejp (händerna igen) som glömdes bort och inte kom med på bild. Tack hörrni!
Och just det! Disktrasor hade mamma lagt ner också. Så att jag ska kunna torka av diskbänken lite mer snitsigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar