söndag 13 februari 2011

Quatre semaines

Igår var jag och Séverine i Pérouges som är en liten medeltidsby några mil öster om Lyon. Hur fint som helst, men varken turistkontoret eller muséet var öppet så vi fick nöja oss med att promenera runt på kullerstenen och beundra de fina små husen på egen hand, det dög allt det med. Jag har ju ingen kamera här, så ni får nöja er med googlade bilder.

Annars har jag hunnit med att dela ut lite fler flyers och tävla. Det sista gick ganska dåligt, men nu kan jag iallafall skriva upp att jag deltagit i en fransk friidrottstävling på CV:et. Sommarjobben lär ju kasta sig på mig, vilken merit.

Förresten firar (?) jag fyra veckor i Lyon idag. Tänker unna mig en påse IKEA-chips framför Solsidan på denna minnesvärda dag.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar