onsdag 16 februari 2011

Snor snor snor

Dagen har bestått av grammatikplugg med Lisa. Vi var på samma café som sist, men den här gången fick jag precis det jag beställde, vilket ju var ett framsteg. Efter lite bråk med diverse partitiva och bestämda artiklar borde det varit dags att åka till träningen men jag har fått nån slags blixtförkylning och bestämde mig för att hoppa det. Egentligen mår jag bra, det är bara det att min näsa inte upphör att rinna.

"Du får hålla snorpappret i ena handen och släggan i den andra", sa Lisa. Jag tyckte inte det lät som en bra idé.

Förövrigt älskade jag Black Swan. Så gjorde också resten av mitt sällskap, med undantag för ovan nämnda fröken som inte alls blev lika betagen som vi andra. Men så är hon ju från Borås också.

2 kommentarer:

  1. Du, vi från Borran kan bara uppenbarligen mer om film. Vi har till och med en egen biograf som heter det otroligt moderna "2001".

    SvaraRadera
  2. Jag såg den igen med Lovisa! var lika panikslagen den här gången, och lika lycklig efteråt!

    SvaraRadera