tisdag 19 oktober 2010

Pirr i magen


Ungefär så här stirrig är jag just nu.


Om en knapp timme ska jag åka iväg till en friidrottsarena i Bron (förorten där vårt universitet ligger) för att förhoppningsvis träffa min nya träningsgrupp. Tog mod till mig igår och ringde ett nummer jag hittade på klubbens hemsida för att fråga om det var OK att jag tränade med dem. Han som svarade pratade inte engelska men han förstod vad jag ville och gav mig numret till kasttränaren (tror jag iallafall, jag fattade bara ungefär hälften av vad han sa). Tyvärr hade det numret slutat fungera så jag bestämde mig för att bara åka till arenan och hoppas gruppen är där. Tydligen har inte kastgrupperna träningar på arenan jag var på i förra veckan, men på hemsidan står det att de är i Bron varje vardagskväll så jag håller tummarna för att det är folk där när jag kommer dit. Om jag har riktigt tur kanske jag kan få hänga med och träna redan idag, har packat kastskorna om det skulle vara så. Men jag är så jääääkla nervös, hoppas hoppas hoppas det finns någon som kan lite engelska där så jag slipper göra bort mig helt.


Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar