tisdag 26 oktober 2010

Packa

Ååhhh, håller på att skriva en packlista till mamma på grejer (läs: kläder) jag vill att hon tar med sig till mig när hon åker till Paris på fredag. Det är lite jobbigt, på grund av två saker:

1. Jag kommer inte riktigt ihåg allt jag har i min garderob hemma.
2. Jag har väldigt svårt att bestämma mig och har ingen koll på om det jag skrivit upp hittills bara fyller en halv väska eller om det är så mycket att det inte går att stänga locket.

Sandra (och alla ni andra också såklart, men jag tror att Sandra har mest koll), finns det något (eller några?) speciella plagg jag borde be mamma ta med? Något som är så sjukt snyggt att jag bara måste låta Frankrike få se det?

Ja, det sista var en aning ironiskt, om ni inte förstod det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar