onsdag 9 mars 2011

Loppmarknad


Nu är det faktiskt vår här. Jag, Lisa och Julia köpte lunch på ett bageri och satte oss i solen vid floden (tänker inte skriva namnet för jag minns ju aldrig vilken som är vilken, pinsamt) där solglasögonen åkte på och skinnjackan av. Sen tog vi metron och mötte upp Nicklas för att gå på loppmarknad. Vi vandrade runt bland Babarplanscher, nedsuttna soffor, kantstötta vinglas, slitna badmintonrack, polyesterkjolar och mycket annat spännande. Jag lyckades iallafall få med mig lite grejer hem; en mörkblå vårjacka (varför variera sig liksom?) och en svart velourkofta som nu är i tvättmaskinen, tre fina burkar och en grön scarf med vita ankare som ni ser på bilden.

1 kommentar:

  1. Åh, jättefina burkar! Jag vill också gå på loppmarknad i Lyon :(

    SvaraRadera