onsdag 16 mars 2011

Blä.

Dagen började med att jag fick ett mejl från resebyrån som jag använt för att boka flyg till och från träningslägret på Rhodos där det stod att mitt flyg var inställt. Det kändes ju lagom kul, men efter att ha svarat på mejlet fick jag reda på att det "bara" rörde hemresan och att de kommer betala tillbaka pengarna för biljetten inom 2-12 veckor. Sen gick allt annat också åt helvete, kändes det som. Jag gjorde sönder ena linsen när jag skulle ta på mig den, var smart och smörjde in benen med bodylotion innan jag skulle dra på mig ett par tajta jeans och höll på att slå något hårt i huvudet på kattjäveln som for runt som en skållad råtta på speed.

Sen åkte jag in till stan och pluggade grammatik med Lisa och även om just grammatik kanske inte är så roligt blir man alltid på bättre humör av att äta lunch på en uteservering i bara t-shirt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar