fredag 7 maj 2010

Visby nästa



Jarå, så här ser jag ut idag ( la upp den nedre bilden bara för att ni skulle få en titt på min dödskalletröja), som ni kanske ser så befinner jag mig i köket hemma i Hassle. Det var ju meningen att vi skulle åka till Visby vid tolv, men imorses ringde Lars och sa att vår färja är inställd på grund av "hårt väder", kan tänka mig att det blåser en del ute på havet för här är det typ halv orkan. Men han hade iallafall lyckats boka om oss, så nu ska vi ta färjan från Oskarshamn istället (skulle åkt från Nynäshamn egentligen) och den går inte förrän nio ikväll, så vi åker vid fyra ungefär. Himla praktiskt, för nu har jag hunnit skriva färdigt ena uppsatsen till hemtentan, i princip iallafall. Måste bara hitta på nåt bra sätt att avsluta den på, men det får jag nog tänka på lite. Nu ska jag packa lite och se om jag kan hitta några skivor att lyssna på i bilen, mina kära lagkamrater vägrar tydligen lyssna på Lars musik, haha.
P.S. Nån som vet om det finns massa affärer på Gotlandsfärjan? Isåfall ska jag köpa några kilo chips och choklad och trycka i mig på lördag kväll, när man inte behöver oroa sig för invägningen längre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar