lördag 29 maj 2010

Obsession

Asså jag har nog snöat in lite på det här med jumpsuits och byxdressar, men det är ju grymt snyggt! Hittade den här på Beyond Retro och kunde inte låta bli att köpa den, 300 spänn var den helt klart värd. Den är mycket finare på (även om röven ser jävligt stor ut, men det blir nog inte så mycket värre än vad det redan är), kanske ska dra på den med en kavaj över när det är dags att fira studenter?
Förresten, om det nu var nån som undrade vilken av klänningarna det blev igår så är svaret ingen. Nä, jag hade på mig gråa Cheap Monday-jeans och en kort, svart typ spets t-shirt (låter skitkonstigt men det är nog bästa sättet att beskriva den) plus mina rosa satinpumps med träklack som jag använde för första gånen sen jag köpte dem i vintras nån gång. Hade grymt ont i fötterna sen men det var det allt värt! Kvällen var grym på alla sätt, det enda som var lite otäckt var ju att någon blev skjuten inne på Nivå typ 50 meter från där vi var. Men vi kom oskadda hem iallafall och somnade på typ 2 sekunder. Det får vi göra om snart igen tjejor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar