onsdag 5 maj 2010

kan inte den här dagen bara vara över?


Jag har ingen aning om varför bilden lägger sig på sidan när jag laddar upp den, men orkar inte fixa med det nu. Förhoppningsvis kan ni se att det är min dator och min iPod som jag har satt nya skal på, fick hem dem igår.
Förövrigt är det här en riktig pisshelvetesdag. För det första har vi en jävla skithemtenta som jag inte har börjat på än, vet liksom inte vad jag ska skriva för jag fattar knappt själva uppgiften. Dessutom ska ju jag till Visby i helgen så då kommer jag inte ha tid att skriva på den. För det andra glöme jag mina kastskor hemma i helgen. Ringde till pappa igår och vi bestämde att han skulle lämna dem på Kinnekulletåget så att jag kunde hämta upp dem när det kom till Göteborg. Men när jag kom till stationen för en och en halv timme sen står det på informationstavlan att tåget är inställt på grund av vagnsfel. Har sprungit runt och pratat med SJ och Västtrafik men inte ens i informationsdisken visste de om det skulle komma en buss som ersatte tåget och isåfall vart den skulle stanna. Så nu får jag sätta mig ikväll och försöka ringa nån ansvarig som kan ha någon aning om vart mina skor är, jag ska ju tävla imorgon! Det här är ju helt jävla underbart.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar