söndag 30 maj 2010

Tentaplugg


Imorgon klockan 12:00 (eller till och med innan dess om jag inte sitter hela tiden ut) har jag sommarlov! Har pluggat största delen av dagen så nu ska jag väl kunna få ett G iallafall, mer än så behövs inte. På tisdag ska jag tävla, på onsdag förmiddag åker jag hem och samma kväll ser det ut att bli middag + SATC2 med Sandra (och kanske nån mer?) i Skövde. På fredag får vi hoppas på bra väder, mina fina kusiner Jennie&Denise och Adam tar studenten. Hela familjen ska såklart dit, men jag och mormor ska åka tidigare och kolla på när de springer ut, en sån tradition borde vi ha på Vadsbo också tycker jag! Men nu ska jag trycka in lite mer fonetik i skallen, ni kan få beundra mina nymålade naglar istället, himla somrigt tycker jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar