fredag 14 maj 2010

Katt-astrof

Haha, precis nyss sprang mina bröder förbi mig där jag sitter i soffan, Alfred först och sen Petter som höll vår katt på i utsträckta armar. Kasper (katten alltså) hade tydligen börjat hulka (som han gör när han ska spy hårbollar) inne på Petters heltäckningsmatta så de reagerade blixtsnabbt. Alfred sprang för att öppna ytterdörren och Petter tog katten och höll honom på avstånd för att inte få hårbollar på sig och det visade sig ju vara en bra taktik för de hann få ut Kasper i tid.

Nä, nu ska jag fortsätta äta naturgodis. Mamma och pappa är i Rom och sms:ade precis att de sitter på en italiens glassbar, jag är inte det minsta avundsjuk.

P.S. Noteraden oerhört fyndiga och ordvitsiga rubriken, visst är det imponerande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar