onsdag 22 september 2010

Ojojoj

Jag har klippt mig! Shit, vet inte om det är förjävligt eller skitsnyggt. Håret var iallafall jätteslitet (himla konstigt, eftersom jag inte klippt det på över 4 månader) så det blev en rejäl bit kortare. Och det blev ju luggen också... Syns ju inte så bra på den här bilden, men det är verkligen skillnad. Min frisör var förresten hur skön som helst, hon har sin salong jättenära där jag bor så jag sprang in dit efter skolan och fick tid på en gång. Hon började med att säga att jag hade fina lockar (med grov och härlig rumänsk brytning), sen kammade hon igen håret och sa "Du måste göra slingor" (samma sak som om hon sagt "ditt hår är verkligen råttfärgat i rötterna) och sen att jag måste vara vacker om jag ska till Frankrike, "för där är alla kvinnor så eleganta, inte som i Sverige". Jag beställde iallafall tid för att bleka lite imorgon eftersom det var så billigt, 180 spänn för klippningen och 300 spänn för slingor, hur bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar