söndag 10 november 2013

Just nu

- börjar det bli lite kallt i London och jag plockar fram vantar och stickad halsduk
- lyssnar jag på Rolling Stones och Winnerbäcks nya.
- ser jag fram emot torsdag då Sandra kommer och ska bo hos mig i några dagar!
- är jag lite nervös inför kommande vecka eftersom min teampartner är på semester i Japan och har lämnat oerfarna mig med ansvar för allt vårt gemensamma jobb.
- blir jag lite mer allmänbildad för varje dag eftersom jag har börjat lyssna på P3 Dokumentär på väg till och från jobbet.
- är det bara en månad kvar tills jag tar tåget till Bryssel för att besöka Julia en helg.
- suckar jag över att det är så dyrt med flygbiljetter under jul och nyår.

1 kommentar:

  1. Jag har också plockat fram lovikavantarna faktiskt. Saknar dig förresten!

    SvaraRadera