fredag 11 november 2011

Saker att vara glad för

Idag har jag varit riktigt glad och det känns himla fint. Jag har ett nytt jobb som jag tycker om och jag fick VG på första delen av min C-uppsats. Igår åt jag hemmagjord glass med tre fina vänner och sen pratade vi till jättesent fast det bara var en vanlig torsdag. Idag hjälpte Lisa mig att prova ut nya, fina glasögon och sedan följde Nicklas med mig på bio och vi såg underbara Niceville. Imorgon kommer Sandra och just nu är jag alldeles nöjd med att slötitta på tv och äta uppvärmd nudelwok.

3 kommentarer:

  1. Du verkar ju inte direkt döö där borta och ja, imorgon blir det bara bättre! :-)

    SvaraRadera
  2. Göteborgshösten har onekligen visat sig vara riktigt trevlig!

    SvaraRadera
  3. Sedan tycker jag att du ska vara glad för att du är du :)

    SvaraRadera