fredag 28 oktober 2011

Mitt nya jobb!

På grund av en viss C-uppsats, en hemtenta och ett inlämningsarbete samt utbildningsdagar på mitt nya jobb (!) har jag varit lite frånvarande den senaste tiden. Ja, ni läste rätt, jag har fått jobb! Och inte var som helst heller, utan på Biopalatset här i Göteborg. Så nu kommer jag tillbringa en hel del tid med att iklädd SF Bios kostym sälja popcorn och riva biljetter, vilket förhoppningsvis kommer göra att jag får råd att köpa ännu fler par skor jag inte behöver. Eller kanske bara att jag kan spara lite pengar varje månad, dra ner på studiebidraget eller något annat ansvarsfullt. I vilket fall som helst - kom och köp biljetter av mig! Jag är visserligen fortfarande i utbildningsstadiet, men snart ska jag väl kunna börja jobba på riktigt. Men snälla, beställ inte biljetter på fel dag för att sedan komma och återköpa dem hos mig (himla krångligt) och när ni ska köpa popcorn, beställ inte en Blockbustermeny (kommer inte ihåg vad den innehåller).

1 kommentar:

  1. Då vet jag precis vad jag ska göra och beställa för slags popcorn ;-)

    SvaraRadera