tisdag 20 april 2010

Tråkigt, tråkigt, tråkigt

Usch, det här är en såndär eftermiddag när jag inte får någonting gjort. Sov en dryg halvtimma förut, så nu är jag skitseg och har inte lust med nåt. Jag har 20 sidor kvar att läsa i min bok, så egentligen borde jag göra det och sen skriva färdigt uppgifterna om den, men det orkar jag inte. Och egentligen borde jag börja plugga till vår tenta i Text&Culture, men det har jag verkligen ingen lust med. Diskat har jag iallafall gjort, det är ju nåt iallafall. Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva heller, återkommer när jag har något roligare att säga. Just det - bilden är på mig och Johanna på väg hem från Jönköping i december, hittade den när jag kollade igenom mina webcambilder och tyckte den var lite rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar