fredag 9 december 2011

En tidig julklapp till mig själv

Jag kan väl inte påstå att jag egentligen är i behov av ett par skor till, men det fina paret här nedanför började jag faktiskt drömma så smått om redan i våras då de stod på en hylla i H&M-butiken på Rue de la République där jag och Lisa ofta tillbringade vår tid istället för att lära oss franska verb. Då kostade de 35 euro om jag inte minns fel, så när jag för några dagar sedan hittade dem på H&M:s hemsida, nedsatta till 99 kronor, var jag bara tvungen att slå till. Och det gör liksom inte så mycket att jag nog måste vänta till april för att inte frysa tårna av mig när jag har dem, under tiden kan de få stå vid min klädstång och bara vara fina.



2 kommentarer:

  1. När du så småningom skaffar egen lägenhet får du väl se till att det finns en extra garderob för dina skor ;)

    SvaraRadera