måndag 4 april 2011

....

Just nu är allting bara skit. I lördags gjorde jag sönder blixtlåset på mina nyaste jeans (som jag redan bytt en gång för att samma sak hände då) och när jag skulle få ett par nya får jag reda på att den modellen inte finns kvar längre. De gjorde en återbetalning till mitt kort som inte kommit fram än, skulle inte förvåna mig om det är på grund av att jag inte har ett fransk konto och jag får gå dit och krångla igen. Sen kom jag hem och skulle stryka en ny topp i polyester som jag använt en gång. Och där blev det hål i tyget. Kul. Så måste jag använda mina sparpengar till att beställa nya linser eftersom jag gjort sönder två par högerlinser i rad. Dessutom är jag sjuk. Blev förkyld igår och vaknade i natt av att jag hade hög feber och typ badade i min egen svett. Underbart.

1 kommentar:

  1. Min lilla älskling. Synd om dig, tänker på dig. Puss

    SvaraRadera